Sunday, December 29, 2013

Vitamin A Dr.Ko Skin care [ Bagus untuk REDUCES OIL & PIMPLES ]


Vitamin A Dr. Ko Skin Care | Vitamin maksudnya bahan organik yang sangat diperlukan oleh badan dengan jumlah kecil.

Hari ni nak blogging pasal VITAMIN A sebab liz tengah consume vitamin A ni sekarang.  Vitamin ni dapat menggalakkan pertumbuhan tulang, pertahanan terhadap penyakit, memperbaiki struktur kulit serta mengelakkan rabun. 

Sebelum liz blogging pasal ni, ada juga liz google study jenis jenis makanan yang ada kandungan vitamin A ni.  Dan kalau korang perasan dekat luar sekarang ni banyak sangat produk duk mengempen kata bagus la vitamin A ni untuk kulit. Dan dalam bulan ni ada 3 orang kawan yang promote liz untuk guna produk mereka, dan ada mak cik seorang ni suruh liz guna produk dia dan nak liz jadi testimony dia lagi. Walauwei pandai mereka-mereka ini buat business sekarang ni, kita ni dah boleh jadi bahan uji kaji mereka lagi.

Lagi tak tahan, bila mereka menggunakan ayat-ayat nak takutkan kita.  'Umur sedang adik ni kena start makan collagen tau, nanti lambatkan proses penuaan' nanti berkedut cepat. 'Adik kenapa ada eye bag ni, teruk dah ni. Kena guna produk akak ni' 'Dik ada pimples ni kat pipi ni kena makan benda ni, akak bagi dik dua bulan je mesti hilang, kalau biar ni boleh jadi sopak'.

Positive girl. Rasa down tak agak-agak bila kena face up benda macam ni? Chill dear, dan liz rasa sangat bertuah sebab di kelilingi oleh orang yang sangat supportive. Proses mengenali diri dan bentuk diri.  I just found out 2 years baru ni, liz tak boleh makan seafood, dan baru ni just found out lagi liz tak boleh makan ayam.  Wehhhh tak aci nye, kena makan ikan dan sayuran sahaja.  Nasib baik bukan tahap kena jadi vegetarian! Tapi sebenarnya alahan ni cuma sementara sahaja.

Pisang, tomato, nenas, lobak dan macam macam lagi ada terdapat vitamin A ni. Go study lah girls. SOmetimes rasa kelakar, orang akan kaitkan, anak tunggal ni manja memang la, tak lasak, kena gigit nyamuk dekat pipi pun boleh jadi bengkak selama 3 4 hari.  Im telling you the truth. Bukan kita nak macam ni, tapi nak tak nak kena cari jalan to overcome. Hello girls kut, tipu kata tak suka cantik. Jelus dengan mereka yang lahir-lahir je kulit dah cantik. sobs-sobs.





Advice liz apa kata you all rujuk pada Dr.  sebab apa-apa masalah mereka adalah orang yang paling sesuai untuk dirujuk.  Liz baru sebulan dengan Dr. Ko dan its work.  Kena kerap pakai lipbum tau sebab bibir akan jadi kering.  Kena minum air banyak juga baru la senang vitamin ni nak buat kerja dalam badan kita.  Boleh ke website mereka untuk maklumat lanjut. www.koskinspecialist.com ataupun boleh telepon di talian bawah ni.


Yang paling awesome kalau korang jenis yang busy macam liz ni, kerja dari jam 9 kekadang sampai jam 10 stay up dekat office boleh main whataps je tau dengan Dr. ni, send je picture muka you all, dia akan tengok dan bagi advice dari jarak jauh. Awesome bukan?  Kalau tak dapat datang, misalnya ada masalah untuk ambil ubat ke, boleh emailkan gambar dan repeat order.  Mereka akan pos. Perhh sangat best kan?  If you all students lagi, mintak parents sponsor ye dan tak silap liz ada student price. If you all dah bekerja, gigih sikit naaa cari duit.  Next week akan berjumpa lagi untuk next treatment. Im coming Dr. Ko.




5 comments:

Nadia Johari said...

patutla cantik..hehe

Liyliz said...

nak cantik macam kak nadia johari

Anonymous said...

mahal ek kak liyliz?

Anonymous said...

mahal ek kak??

Liyliz said...

vit A ni 180 dik