Saturday, September 22, 2012

Seminggu yang SIBUK



TIME NAK PERGI TEST MEMANDU DENGAN JPJ



GILIRAN NO 6


JAWAB KUIZ LAW SAMBIL BELAJAR ACC. 
YANG TENGAH2 PAKAI CERMIN MATA BERTUDUNG PINK YU MISS SU, LECTURER ACC.

Hui hui lama rasa tak update blog ni, last upadate pasal dinner dan percutian dekat kuantan dengan kawan sekelas. Lepas balik dari tu, beratur test dan kuiz dan juga assignment perlu dihantar. ALhamdullilah liz dapat bahagikan masa dengan betul walaupun dah saat akhir tu frust juga rasanya. Hari sabtu liz belajar kereta, keesokkan tu hari 1 malaysia jadi hari isnin pun cuti, waktu-waktu itu diguna sepenuhnya untuk study. Selasa test Bel pada sebelah pagi, kemudian petang tu liz ada belajar kereta lagi dekat sekolah memandu tu, tempat paling stress sekali ialah bukit tu. Aishh stress dekat situ. Pada malam tu pula sepatutnya ada kelas, tapi alhamdullilah dibatalkan. Dapatlah liz study law dan akaun dan juga subjek OA.

Rabu pula, pagi-pagi dah bangun gerak ke driving school untuk di test. Giler tak gementar. Yey di pendekkan cerita itu dan ini, liz lulus. Balik tu sepatutnya liz ada test Akaun jam 2 tapi tak sempat, liz minta kebenaran Miss Su untuk jawab malam dengan students kelas lain. Kebetulan pula malam tu ada test Law. Pening-pening, test mana 1 ni nak pergi. Minta pula kebenaran Miss Diana(Law) untuk pelepasan. Haishh. So malam tu kawan-kawan lain pergi jawab test law, liz jawab test akaun.

Khamis, kelas pack giler-giler, masa kelas account tu Miss Diana minta kebenaran Miss Su untuk liz jawab test law, liz pula minta kebenaran untuk jawab dalam kelas akaun sebab nak belajar akaun. 

Kelakar kelakar kelakar, boleh ke liz buat macam tu. Boleh tak boleh, kena juga, nak tinggal kelas akaun liz tak sanggup. Ok pendek cerita liz selesai juga buat. Akaun faham, test pun siap. Fuhh, nak seribu daya, tak nak seribu dalih. Petang tu pula ada test AO. Dan malam ada lagi common comprehensive test untuk akaun. Lembik giler dah badan, rambut ni dah 4 hari ke 5 hari tak sempat nak cuci pun tak ingat dah.

Jumaat. Rasa free. Semua benda dah tebus untuk buat. Semestar akhir, usaha lebih dan lebih. 


1 comment:

Anonymous said...

This Blog was most helpful, your ideas are straight to the point, and the colors are cool too.