Friday, May 17, 2013

Update about what was happened on 7 May 2013


Im back! Serious ini adalah sesuatu yang patut dihukum bagi manusia yang mengabaikan blog mereka. 

Ingatkan tiada manusia yang perasaan kewujudan lilizazaliza.blogspot ni. Rupanya ramai juga stalker. Soon famous la kan, Liyliz Yusof. Why because nama saya sekarang ni ramai yang panggil liz dan ramai juga yang panggil liyli. 

So if mereka yang panggil nama saya dengan panggilan liz atau liyli. Itu menunjukan mereka dari demensi yang berbeza-beza. See how special nya diri ini. So terjawab sudah kan why now my FB or twitter is LiyLiz Yusof. Asal nya dari lili zaza liza. So nama lili da lekat sehingga terlupakan nama Liz. Sebabkan sayangkan lagi panggilan liz tu, saya pun tukar ianya kepada Liyliz Yusof. So happy masih menggunakan dua nama ini.  

So nak update pun da keliru eh, which name nak bahasakan. Liyli or liz? Kesimpulannya, now im using "saya"

Kembali pada topik apakah berlaku 7 May 2013. Hari itu adalah hari saya pergi mengambil jubah. Jubah untuk konvokesyen setelah tamat Diploma. Rasa sangatlah SKEMA uit bila guna "saya".

Berjumpa dengan kawan-kawan lama. Tapi tak semua pun boleh gather dengan semua kawan. Ramai sangat manusia di sana.

Tunggu nak ambil beg ni pun sekian. 
Thank You kepada peneman. 
Settle. 
Wait for convocation day.






No comments: