Thursday, September 26, 2013

KLCC second episode


Salam.
Dear Diary.

KLCC for second time with him. Banyak 'him' dalam blog liz ni. Him yang pelbagai cerita.

Jadi after kisah yang mendukacita, liz jadikan ianya sebagai pengajaran untuk tidak terlalu expose dengan siapa liz berkawan sekarang.  Andai tak jadi nanti, ada juga pihak yang gelak-gelak kan kita, kutuk-kutuk kita. 

Lepas tu bila dah sampai ke saat ni, liz rasa macam tak best pulak andai sesebuah kenangan tu kita tak abadikan dalam bentuk penulisan. 'Manusia mudah lupa' percayalah. Mereka sukar mengingati kenangan pahit atau manis dengan details untuk jangka masa panjang.

Untuk recall kenangan bulan dan bulan yang lalu, date 1st we met ialah 2nd march. Alasannya semata nak makan red velvet.

 
1st KLCC

 
 
2nd KLCC
 
 

Temanya still sama. Malu-malu ala-ala sopan sangat senyum. Nak bayar ais kelim pun sopan lagi kan. Biarlah nak kata sopan pun. Tengok tu, mat saleh belakang tup pun contohi liz.

Lagi dua bulan nak lalui. Pergaduhan makananan kitaorang dah sekarang. Tetapi penawar kitaorang makanan. Ada ke liz dating KL bawak karipap, eh silap. Karipap 4 segi tu syaz*** suka makan. Hik yang ni nak goring pisang dengan kuah kicap lada bawang putih. Pakai cantik-cantik gini bawak beg plastic okeh. *Nampak tak ciri-ciri ehemmm..

Nanti sambung next story okeh. Holiday di langkawi next month with him.

Salam.

2 comments:

✿INA AINAA✿ said...

manyaknyaaa mamam tuti frutti?? wahhh jeles2! sob sob sob

Liyliz said...

Hihik