Friday, February 7, 2014

Diri ini yang ke 22 tahun.


Alhamdullilah .. Alhamdullilah .. Alhamdullilah ..
Liyliz yusof sudah berusia 22 tahun pada 06 hb Febuari 2014 baru ini. Yey!! Jadi blogging kali ni for sure pasal my birthday yang ke 22 tahun.

Kiranya dah setahun liz berada dalam dunia pekerjaan, tahun 2014 ialah tahun kedua liz bekerja. Cabaran tu tetap ada walau di mana pun kita berada. Face up dengan masalah memang sangat memenatkan, lagi-lagi kalau ada perkara yang kita tak boleh bagitahu kebenaran. Cakap salah sikit, orang putar belitkan jadi pekara negative, boleh macam tu? Hah ikut hati tak sabar, rasa nak je cili mulut budak tu. Dia yang keluarkan statement negative, tapi putar belit cakap jadi lain. Cepat atau lambat, ill always believe, do the rite thing, and stick with it. Don't to care what people talk about.

5 HB 2014,
Liz dapat advance celebration dari family dulu, sebab esok tu ke KL celebrate dengan kawan. Alang-alang tu liz ambil cuti kemudian buat appointment dengan Dr. Ko sekali. Owh ok ok simpan story pasal Dr. Ko. Nanti liz cerita dan share pasal Dr. Ko.

Liz share a few pictures dengan korang semua okey.

Moist Coke Cake.
Memang sangat banyak coklatnya.  Thanks to mak dan abah.
 
Semakin meningkat usia, semakin dan semakin ke arah kepada kebaikkan. Liz tak kan lupa pada both parents liz, pada dee, pakcu dan maksu. Antara orang yang sangat banyak membantu dan chill up kehidupan liz. Last year at the 21 punya celebration, dee bawa pergi pizza, paling best dapat 5 jenis kek. Cuma mak abah je dekat lipis. This year pulak, dee, maksu dan pakcu tak da. Sebab liz dekat lipis dan mereka di mentakab.
 
Ha ahh next share with you all hadiah-hadiah dari mereka untuk liz.
Thanks you all!!
 
Tadaaa! Ubat kasi gemuk. Thanks yeah.
Not really like chocolate tapi really appreciate sebab tak pernah dapat present seperti ni lagi.
 
Lalalalaaa ros pink! Hadiah paling sukaaaa.
Terlalu suka pada pink. Ros pun orang kasi warna pink.
 
 
Kad birthday. Nice wishes.
Thanks yeah.
 
Lastly dapat 1 lagi hadiah melalui postage. Apa la agaknya dalam kotak besar ni. Okeh jom bukak.
 
Tadaaaa!
Macam dah boleh agak. Aaaa hakk.
 
 
Oh my!! Pink Colour. Suka sangat.
Thanks yeah.
 
Thanks juga kepada semua yang wish. Everybody yang doakan untuk liz, many thanks yea untuk semua. So far ini sahaja untuk di kongsi blogging kali ni. Yang lain-lain haruslah P & C.
 
 
 

No comments: