Wednesday, August 22, 2012

Aku Bukan Student Law


Pagi 4 syawal, lepas usai solat subuh, memang aku dah tak tidur. Sambung buat assignment. Assignment law walaupun aku bukan student law, aku kena buat assignment pasal criminal case. Syokk lah juga tapi tak syok bila asyik nak kena cari bukti ini bukti itu. 

Bukan kepakaran aku, baru sem ni aku belajar benda alahan ni. Tarikh yang merumitkan hidup dan kerja aku! Ikut hati yang sentiasa ingin mudah, aku nak cari tarikh-tarikh copy paste je. Hah kan mudah macam tu, tapi tidak! Aku kena baca kes tu dari atas sampai bawah, sumber mana aku nak dapat, macam dekat library uitm jengka tu ada buku law pasal kes ni. 

Hello pakcik google lah kan, dan sumber nya most comes from blogspot lah. Nak tak nak aku tak da pilihan, baca kesemua blog-blog yang ada. Tq lah dekat blogger dahulu kala yang rajin menulis kes-kes tersebut. Senang nak retrieved!!

Kiranya assignment aku dah siap kini tepat jam 9 27 AM!! Bye nak tidur!


No comments: