Monday, March 10, 2014

Finally Berjumpa Juga Blogger NADIA JOHARI


Assalamualaikum.  Akhirnya ............... !!! Liz dapat berjumpa dengan kakak blogger yang namanya diberi NADIA JOHARI .  Alkisahnya bermula bila liz tetiba excited nak menyibuk dalam persiapan perkahwinan beliau tidak lama lagi. Akak lagi sebulan to go. Teruja nya liz nak tengok akak bersanding, pakai cantik-cantik sambil ada muka liz menyelit dalam photo album kahwin akak nanti. Ngeee ~~~

Apa yang buat lebih mendorong liz nak jumpa kak nadia ni sebab liz selalu ke Klang ambil ubat dengan ditemani kawan liz.  Jadi dah alang-alang liz dapat tahu ada blogger yang duduk di Klang. Mission nak buat pertemuan alam maya ke dunia sebenar tu semakin membuak-buak.  Yelah selama ni kita berkomunikasi melaui telefon, whataps, facebook dan instagram je.  Mestilah nak jumpa depan-depan dapat sentuh-sentuh kan.

Ikut macam yang dirancang sebenarnya nak jumpa di Mid Valley tetapi Ya Rabbi sesak sangat-sangat tambahan lagi ada career fair waktu tu. Lepas makan dan buat surprise birthday pada kawan liz tu singgah sekejap di career fair.  Nanti liz cerita pasal career fair.  Kemudian ke Daiso cari barang untuk menjahit. Keluar cepat-cepat dan shoot ke Shell Gombak.  Ngee malu dan excited bercampur bau waktu tu.

Met up dekat Mcd! Masa tu nampak dia berdiri, ala malu nya nak cakap macam mana ni.  Yang pasti kak nadia tegur tingginya, cantiknya, tingginya dan tingginya. Okeh akak liz pakai heels la.  Senyum dan gelak-gelak sampai ke telinga. Pergi dekat meja kak nadia dan kenal-kenal dengan tunang kak nadia. Seronok sangat walaupun first time kut jumpa tapi jumpa bertanya macam dah biasa lepak kan. "Abang cepatlah ambil gambar kami" suka hati je liz waktu tu suruh eh tapi apadakisah abang ni sporting kut.


Gambar dari Blog Kak Nadia

Kak Nadia dah tolong susun 1 2 3 4. Snap snap snap dan snap! 

Yang pasti blushing bila kak nadia tanya liz bila lagi nak kahwin. Tunggu kak nadia selesai dulu yer. InsyAllah liz cuba untuk datang sehari lebih awal before majlis resepsi akak nanti. Tapi liz memang tak janji tau kak sebab liz kerja.

P/S Kawan blogger yang lain, liz teringin nak jumpa dengan lain-lain juga. Selalu lah pm pm liz yer.





8 comments:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum awak. first time singgah sini lepas baca blog nadia johari. hehee bestnya bertemu sahabat blogger ~~~

Sheila Salim said...

hee, kita orang Johor tapi stay di Sg Buloh.. in shaa Allah, kalau takda aral melintang boleh bertemu di kenduri nadia. harap2 saya masih larat nak berjalan. ehheee ~~~

Admin said...

wah best nya

Nadia Johari said...

finally...jumpe gak budak omey ni...cute miut ni

Liyliz said...

hihi seronoknya boleh juga nnti kak sheila salim

Hi phat, liz dah follow phat smula tau

Kak nadia ni puji kitee maluu laarrr

Unknown said...

wah bestnya jumpa blogger:)

sHaRiNa eLyaNa said...

wah bestnya siap dpt bantal dari liz, kecik ja blogger nadia sma ngn sha hahah

jaakechik said...

sama cantik.. sama comeyyy!!