Monday, March 24, 2014

Jus Seri Maryam - Essential Pregnancy Care


Assalamualaikum.  Hi readers hari ni liz sambung cerita mengenai produk keluaran daripada Yusof Danial Resources iaitu Jus Seri Maryam - Essestial Pregnancy Care.

Jus ni adalah minuman kesihatan untuk ibu mengandung yang mengandungi 12 bahan-bahan semulajadi untuk memberikan anda keperluan secukupnya semasa mengandung. Ia menggabungkan kesemua khasiat bahan-bahan semulajadi untuk kebaikan anda juga kepada bayi di dalam kandungan. Jus ini juga telah dialunkan bacaan Surah Maryam sepanjang proses pembuatannya sebagai ikhtiar untuk memudahkan anda bersalin dengar lancar kelak. Hasilnya ibu akan kelihatan sihat dan cergas. Bayi yang dilahirkan juga sihat dengan kulit yang cantik cerah dan gebu.








Anda semua juga boleh lawat laman FACEBOOK mereka di YD Health and Beauty  untuk info lanjut.  Sebarang maklumat lanjut boleh hubungi mereka di talian 03-55240988/012-3520460. Ayuh cepat jengah jangan lengah-lengah tau.  Nantikan review liz bersama produk ni nanti.  Mesti tak sabar nak tengok hasil daripada produk ni kan.

3 comments:

✿INA AINAA✿ said...

Terbaik!!!!!!

Liyliz said...

mujur kite blm kawin kan hihik

Nadia Johari said...

tunggu mengandungla bru leh minum..hehee