Friday, December 23, 2011

Life aku semakin interesting

Ok aktiviti aku pada sebelah petang pula ialah pergi ikut makde aku kelas senaman aerobik. Aku jarang buat senanam aerobik, masa zaman sekolah aku dulu ibu hantar aku pergi kelas tarian. Benefit kelas tarian or kelas senanam aerobik still sama. Selain untuk kesihatan sebenarnya ia dapat membentuk bentuk badan yang menarik.

Korang nak badan korang nampak kurus tapi perut ada lemak,kalau dah berkahwin ok lah tapi katakan masih lagi dara. Uuuu tak cantik lah kan. Sedangkan badan makcik-makcik ni pun cun-cun, korang yang muda-muda tak kan tak rasa tercabar kut.

Aku pun ikut lah step by step yang diajar oleh guru senam aerobik kat depan ni.
"1 2 3 4 5 6 7 8" yeah begiitulah caranya. Bezanya dulu aku belajar tarian lebih kepada gerakan yang lembut-lembut. Tapi senaman aerobik ni lebih lincah. Memang sihat lah aku kan lepas ni. Romate aku pula selalu buat sit up, memang badan dia nampak cun. Dan aku pun still mantain dengan aktiviti aku.

Ni sedikit gamabr aktivit yang aku buat pada petang ni.



No comments: