Saturday, December 17, 2011

To be Strong . . .

ok fine, im always telling myself to be strong. But when someone gonna breaking my heart . . . for sure aku sedih tahap gaban punya. Ok pujuk hati sendiri its not something yang senang. Sometimes kena act macam tak ada apa-apa yang berlaku. Dulu bila touching je mesti akan buat muka tapi sekarang bila touching terus senyap tanpa kata apa-apa. Tah maybe aku dah penat nak gaduh, just let them give whatever opinion and aku just dengar. Then aku decide ikut logik aku. Dalam satu minggu tak sah kalau aku tak tersentap dengan kawan-kawan aku. Mesti ada je yang buat aku sentap kejap then 2 ke 3 jam everthing is going okay.

Sem ni ada dua jawatan besar yang aku patut galas tapi aku pilih satu je, aku takut tak mampu jadi yang terbaik. First aku tak sangka sangat im going to be the project director untuk satu event yang agak besar. Gementar tiap kali masuk kelas event nak-nak lagi kena soal je dengan penasihat, honestly ingatan aku memang tak berapa kuat untuk ingat semua benda and mujur aku ada assistant. Sometimes bila dah cuak sangat aku akan create something to cheat my lecturer supaya dapat selamatkan diri. Then aku dapat panggilan baru-baru ni yang Miss Mas Odah calon kan aku untuk MT OMSA, macam best je libatkan diri dengan OMSA tapi mesti banyak kerja punya dan aku tak reti lagi dalam pengurusan masa. Bila sibuk aku tak akan ingat masalah cuma ingat hah kerja aku bertimbun ni tak siap. Visi nak gemuk konon, but then dah jadi terbalik. Aku kurus lagi,duduk atas kerusi pun aku rasa tulang aku je.

Masa malam OMSA aku hadir untuk promote event aku pada semua part yang hadiri OMSA tu, aku punya nervous untuk berucap kat depan tu jadi aku dah siap-siap buat skrip. Tapi bila program director dari kelas A keluar berlenggang je aku macam cuak gak, tengok program director kelas B pun keluar dengan tangan kosong je. Then turn aku wakil kelas 4C, ok nak bawak ke tak eah kertas tu. . . ok kalau diorang boleh mesti aku pun boleh kan. Aku bukan tak biasa naik pentas tapi dah lama sangat tak naik pentas. Last aku selalu naik pun masa zaman sekolah terutama bila kena perform tarian. Alhamdullilah aku rasa aku lah yang cakap dan explain paling lama dari yang lain.

Nak share jugak dekat sini yang tarian ni jugak banyak sangat faedah.
Seriously tarian buat dri aku cnfident giler untuk performed and built my confidence level.

No comments: