Thursday, November 6, 2014

Sakit hati ke Rindu


| Sakit Hati Ke Rindu | Antara orang yang banyak kasi ayat pedas sehingga aku boleh menangis makan hati.  Dia lah manusia yang prank birthday aku sehingga lunch aku pukul 5 petang.  Kasi aku bunga ros pun sekuntum ---- hanya sekuntum.  Dahlah sekuntum lepas tu dia kasitau aku yang dia dapat free pulak tu dari uncle Cameron.
Dalam hati cuma mampu berkata "Aku nak sejambak kut."

 Bunga pun pink sebab dia tahu aku suka pink tapi aku nak ROS MERAH kut.

Dia tahu aku suka strawberry.  Kalau boleh hari-hari aku nak makan semua benda yang berasaskan strawberry.  Ada 1 hari aku order lunch box then ada free ice cream.  Aku minta ice cream vanila dekat waiter tu. Tapi dia ni tanya dekat waiter tu "kak ice cream strawberry ada?' Kakak tu pun jawab "ada." Boss memandai tukar "Okay kalau macam tu tukar la kasi strawberry."
Tapi masa tu aku teringin nak makan ice cream VANILA kut.   

Really wish bulan ni boleh naik Cameron jika diizinkan.
Sekarang ni Cameron banjir khabarnya. 
Why must Cameron?  Hurmm sebab ada kisah yang memeritkan berlaku masa bulan ni sehingga terserempak dengan boss secara tak sengaja di celah kebun teh. Hahaha drama sangat!!



6 comments:

Syukri said...

bila rindu... terkenang mu sayang terasa syahdu.. syahdunya jiwaku.. bila malam.. hati kelam.. jauhnya diri ku melayang...

(sambung sendiri lah) kikiki

Farrah MF said...

Penggemar strawberi rupanya :)
Cantiklah bunga pink tu...

Liyliz said...

Ha ah liz sk sgt strwbrry

Liyliz said...

Hihi amboi st ni.

DILA ELLA said...

cantik bunga ros pink :)

maznifaeza said...

Teringat lagu siti fairuz bila kurindu aku tersebut namamu