Tuesday, December 9, 2014

My First Timer SUBWAY menu



| My First Timer SUBWAY menu |  Mana lah nak makan dekat Setia City Mall kan.  Banyak sangat tempat makan sebenarnya tapi memandang-kan mood upset ketika ini.  Jadi tak selera nak makan atau nak request apa-apa.  

Selalu-nya aku lah manusia kuat makan. Dan asyik request nak makan sebab lapar.  Tapi hari kejadian ni cuma sekadar merungut perkara yang mengecewakan.  Okay for the first time Boss decide nak makan dekat mana.  FOR THE FIRST TIME okay.  Selalunya bab-bab lain kalau berbeta dengan Boss confirm aku kalah.  Cuma part makan je dia selalu kasi can aku decide. 

First time masuk SUBWAY.  Ammende lah yang ada dekat sini.  Okay sampai-kan ke menu pun Boss pilihkan. Layan kan saja #memangxdamoodmakan  Pada aku SUBWAY ni macam TUTTI FRUTTI.  Boleh pilih topping sendiri dan nak lauk apa. Tapi bezanya pekerja yang buatkan untuk kita. 

Jemput makan. Konon-nya ambil mood lah ni nak makan. Macam sedap sangat je!
Giler banyak sayur aku!  Tau tak ini semua salah Boss! Dia saja je tu nak buli aku bab-bab sayur. Dengan statement meyakinkan beliau berkata "ambil semua topping lah lagi best" aku pun percaya kut tapi kecuali bawang.  Memang tak suka bawang. Tu lah pasal yang konon-nya SUBWAY pertama aku ni aku rasa SANDWICH macam gini boleh buat dekat rumah je pun.  Penat sangat nak nganga mulut tau tak. Bila makan je jatuh sana sini sayur.  Rimas rasa.  Tapi yang dia punya elok je nipis dan tidak setebal aku punya.  LAST sekali dek kerana penat nak habiskan aku bukak dan makan benda yang aku rasa menarik untuk dimakan sahaja. HAHA.

I DONT LIKE SUBWAY. WOULD LIKE TO SAY 'FIRST AND LAST'. 
Thank you.

5 comments:

Husna Yusof said...

hehehe una pun boleh la nak makan tp suke tu tak la kot.. heheheh :) tak salah mencuba kann..

Ana Jingga said...

tak berapa ngam sangat dgn subway, lain citarasa agaknya,was here liyliz..:)

Liyliz said...

Tu la una. Mhl jgk. Baik msk mcd hehe

Liyliz said...

Liz pn xsk subway huhu

Cik Rose said...

samalah dengan Ros.. pernah makan last year. lepas tu, tak rasa nak makan lagi. hihi..