Thursday, December 4, 2014

Say Yes To Watson Brand


| Say Yes To Watson Brand | Korang mesti dah biasa dengar WATSONS kan? Hah dah ada ke belum kad WATSONS? Jom lah buat kalau ada yang masih belum ada kad WATSONS tu.  Sambil shopping dapat earn points lepas tu dapat join contest.  Sebut pasal contest kan, meh liz nak cerita sikit. baru-baru ni liz dapat call dari pihak WATSONS.  Alhamdullilah liz berjaya untuk contest pertama bersama Watsons!!!!  Memang sangat-sangat enjoy ber contest dengan Watsons ni tau. Korang semua pun patut join tau.  

Cara-nya ialah korang mestilah kena ada kad WATSONS.  Lepas tu register kad korang tu ke Web rasmi WATSONS terlebih dahulu. Kemudian korang akan dapat email dari pihak WATSONS.  Bukan sahaja kita boleh join contest tapi kalau WATSONS ada buat event ke atau ada buat promotion sales pun mereka akan acknowledge kita melalui email.  Memang sangat-sangat best tau.  Liz dah join Contest mereka yang pertama nanti liz review Watsons Brand Kit yang liz dapat tu.

http://watsonsbrand.woop.my/?friend=179889#.VH2gqo4BoVs.facebook
 
Ini ialah contest liz kedua. Liz ada share dekat FB liz. Kalau korang nak join boleh klik gambar ni. di atas ni. Nanti korang akan jumpa gambar di bawah ni pulak. 

 

Macam liz pun log in melalui Facebook. Sebab asyik kerap lupa password well peeepsss bila dah banyak sangat website online yang kite terjah. Mulalah hilang ingatan.  Jobstreet pun liz log in guna Facebook dah sekarang haha. Asyik lupa password!!  Okay sambung semula pasal WATSONS - > Korang kalau yang dah ada WATSONS kad memang rugilah kalau tak join.  Sebab contestnya sangat mudah.  Bagi yang belum ada kad WATSONS tu boleh lah beli dekat cawangan yang berhampiran.  



Ini NEWSLETTER liz. Yay!!! Taniah untuk diri sendiri hehehe. Liz suka sangat berurusan dengan WATSONS ni.  Sebab kalau ada je apa-apa masalah berkenaan dengan kad ke, points ke atau hal-hal yang lain. Korang boleh direct call je di talian ni 1300 880 847 mereka akan sedaya upaya tolong korang.  Jomlah SAY YES TO WATSON BRAND sekarang. 



No comments: