Monday, February 6, 2012

Happy Bufday ..

Semalam penat sangat sebab 2hari event aku terpaksa tidur lewat buat persiapan terakhir. Semalam banyak call dan mesej aku tak sedar.Even my mom call pun tak berangkat. Everybody would like to wish happy bufday, as a bufday girl rasa happy dan terharu lah kan bila ramai kawan-kawan kita ingat bufday kita. Tapi sedang-sedang layan call dan mesej, romate aku sorang pun tak wish bufday kat aku. Sedih sangat.


Lepas tu bangun lah dari katil pun dah pukul 12:30, masak air sebab lapar nak buat nestum nak minum alas perut. Lepas tu nak ambil nestum perasan ada bear atas meja. Tengok Aqma buat-buat tidur. Aku jerit, Aqma!! .. Masa tu mata dah berair dan nangis-nangis dah. Dah dua kali bufday aku dia buat aku nangis.


Terharu sangat-sangat. Boleh ganti bear yang dulu tu. Tahu-tahu je Aqma ni, siap pesan lagi. "Ingat dia sorang ke boleh bagi ko bear, aku pun boleh bagi bear." Malam semalam nangis macam budak sambil rengek-rengek hahaha pelik macam budak-budak semalam.


Bukak Fb for the first time kawan kat FB yang wish sampai 2ratus lebih.. Appreciate sangat-sangat kepada kawan-kawan yang wish ni. Thank juga pada kak.nor yang jadi orang first wish bufday kat liz semalam.









No comments: