Saturday, February 18, 2012

oh NO! my maksu dah perasan . .

ok tadi chit chat dengan maksu .. maksu yang comel dan maksu yang baik hati .. sayang sangat kat maksu .. ok if maksu baca entry ni .. along janji along tak cerita dah hal cinta ..

sebenarnya kan u all, my maksu dah stalk blog aku juga .. tadi kena tegur sebab kenapa asyik cerita pasal cinta, dan maksu dah tahu aku putus cinta .. ok bila family kita dah kenal lelaki tu dan dah suka lelaki tu tapi bila tahu lelaki tu buat hal, automatik jugak family kita akan support kita dan let that damn guy pergi dari you dan let him be ..

im happy im still have a big family yang always take care pasal aku .. dan kerana mereka aku semakin semangat .. thanks a lot to my mother yang always doakan yang terbaik untuk anak tunggal dia ni .. love you mami ..

rindu dekat rumah .. rindu dekat semua orang .. tadi tengok pictures maksu dan pakcu pergi U.S. wa jeluz nye aku ..

maksu dan pakcu kata seronok sangat kat sana .. everything need money so nak money kena rajin belajar .. so ni semua antara penaik semangat juga lah bila tengok maksu dan paKcu dah sampai U.S.








maksu kata tempat ni cantik sangat-sangat



No comments: