Monday, January 19, 2015

Milano Ashley Lotion By Citra Mulia Kosmetik


Milano Ashley Lotion By Citra Mulia Kosmetik | Assalamualaikum dan salam tahun baru 2015. Untuk tahun baru 2015 ni macam-macam aktiviti kecantik-kan dipertingkatkan. Ayuh semua gadis-gadis bersama-sama kita usaha.  Alhamdullilah hampir 70% dah aku free from acne. Asyik jaga kulit muka je tiba rasanya tahun ni nak menjaga tangan dan badan pula. 

Untuk tahun baru 2015 tak sahih lah kalau kaum wanita ni tak cuba produk baru.  Termasuklah aku sendiri!  Tambah-tambah lagi usia di tahun 2015 ni dah bertambah setahun lagi iaitu 23 hihi. Masih awal 20-an namun di saat ni lah aku perlu mempertingkatkan lagi usaha penjagaan kulit di peringkat awal.  


www.citramulia.com.my

Nama diberi Milano Ashley Lotion dan didatangin dengan dua bauan iaitu Green Tea & Rose Tea. Fungsi utama lotion ni sememangnya untuk melembabkan kulit dan paling best sekali bila aku pakai dia rasa sejuk je daaaan yang lagi best cepat meresap ke dalam kulit. Kalau pakai je memang aku rasa nyaman dan tenang je. Aku sangat syorkan korang beli lotion ni sebab harga-nya sangat-sangat murah iaitu RM18.50 500ml. Memang botol dia besar giler, 500ml kut.  Kalau yang ramai adik beradik tu sesuai sangatlah beli lotion ni. Dapat jimat sangat-sangat!!! 



Alahai gambar kabur sangat al-maklumlah kalau mak yang ambil-kan kena faham-faham lah ye. Aku ni pantang nampak warna pink jadi-nya hari pertama aku dah cuba bauan Rose Tea. Memang pakai seluruh badan lah. Pakai pula waktu malam aishhh rasa terus nak tidur je dek kerana bauan-nya yang sangat lembut.  Lepas tu mak ni asyik masuk bilik pula bertanya pakai minyak wangi ke kenapa kuat sangat sampai luar bilik bau.  Laa mak ni kita pakai lotion yang tadi tu lah. Tengok mak macam minat je dengan bau ni, okaylah bagi dekat mak.  Aku ada yang Green Tea lagi 1 botol.




Rose tea extract has excellent emollient properties for moisturizing dry skin, it also offers antiseptic and astringent properties to treat acne skin, as well as anti-inflammatory properties that help treat redness and inflammation.
Rose tea extract can also help refine skin texture, controlling skin diseases such as psoriasis and atopic dermatitis.



Green tea extract is derived from leaves of Camellia sinuses.
Green tea extract is naturally rich in antioxidants, which has a cell-protecting function as well. It’s a strong antioxidant effect that protects the skin from the damaging effect of free radicals.
Green tea extract also contains the Methylxanthines that stimulates skin microcirculation and therefore positively influence the tone and health of the skin.
Green tea extract can actually decrease wrinkles and also makes you look younger.

Selamat mencuba.  Aku memang dah suka sangat dengan dua bau ni tapi bila aku dah guna yang Green Tea punya aku rasa aku lebih suka Green Tea.  Sebab bau dia segar, lagi-lagi macam aku bila dah balik kerja terus mandi lepas tu terus pakai lotion ni.  Memang hilang lah rasa pernat kerja tu. Dan tambah-tambah rajin pakai sebab khasiat nya ialah untuk kurangkan kekedutan dan nampak lebih muda.  Selain tu, khasiat yang terkandung dalam lotion ni membantu menjadi-kan kulit anda lebih berseri.  Hey ladies dari sekaranglah kita nak jaga kulit. Bukan setakat nak jaga berat badan je, kulit badan pun kena jaga tau.  

Selamat membeli bersama www.citramulia.com.my 

2 comments:

Zaza Iman said...

akak pulak yg teruja..skg ni mmg 1 bdan nak jaga hehe.. lama sgt xjaga kan.. best pulak tgk produk2 ni.. usha satu2 dlu..kalu bkenan nak beli jgk.. ;)

I N A A I N A A said...

wow!! menarik ni!!! jatuh hati pula, rasa nak grab.. lama tak manjakan diri