Friday, February 6, 2015

HAPPY BIRTHDAY TO ME


| Happy Birthday To Me | Oh tak pernah-pernah buat entry wish birthday to me. But maybe starting this year 2015 and till the next and next year perhaps I can update entry Happy Birthday To Me. 30 tahun akan datang mungkin aku dah ada cucu haha. 

Tak tahu hormon emosi apa terganggu semalam. Cried for the whole night lepas tu mata bengkak dan rasa swing je.  Pagi-pagi dapat morning kiss dari mak dan ucapan yang tenang kan hati.  Mak tanya nak kek apa? Dan aku rasa macam takpelah takde kek pun takpa.  It just a birthday kut. Sekejap je masa akan berlalu hari ni. Tiba-tiba esok dah 7 haribulan hari jadi orang lain pula.

Sangat-sangat berbeza feeling masa kecil dan masa sekarang.  Masa kecil kehendak nak itu ni nak birthday party macam ni macam tu.  Sekarang ni kek pun tak kisah kalau ada pun okay. Takda pun okay.

Or maybe hari jadi tahun ni ialah hari merajuk sepanjang hari.  Hari yang biasa and feel nothing special pun.  Oh btw thanks untuk semua wishes dekat semua media social especially dekat FB and whatapps. Kelakar-kelakar je wishes korang. 

Bila one of my Facebook's friend cakap nanti mesti ada surprise for you. Hoho aku tak rasa pape kut. Tak rasa excited pun untuk face up surprise.  Sebab selalunya ending surprise tu is not like what I expected to be. HAHA. Bersyukur di kelahiran yang ke 20 tahun ni dengan rezeki yang Allah kurniakan sehingga ke hari ni. Alhamdullilah.  Apa kebahagiaan aku ialah bila mampu membuat ibu bapa aku bahagia.  

That its! Happy birthday liyliz. :)

1 comment:

Meeya Techik said...

happy birthday lyz !!! May Allah bless you :)