Thursday, February 5, 2015

January Felt Pillow 2015


January Felt Pillow 2015 | Alhamdullilah walaupun sibuk urusan kerja lain yang semakin banyak. Setiap hari buat perkara yang baru dan selesaikan masalah yang baru.  Tapi untuk part time job aku masih lagi buat sebagai hobby.

Kalau ikutkan kata hati rasa nak berhenti kerja dan buka business sendiri. Tapi bila ikutkan realiti kehidupan aku masih belum mampu untuk berdiri sepenuh masa dengan business. Jadi kumpul dulu modal sebanyak mungkin dan alhamdullilah aku selesa dengan keadaan sekarang.

Bagi mereka yang berminat nak buat business tu boleh lah mulakan secara kecil-kecilan tetapi haruslah consistent.  1 atau 2 tempahan pun dah okay untuk setiap bulan.  Cuba kekalkan pendapatan sampingan dahulu.  Aku cuma ambil tempahan felt pillow sahaja, untuk buat cover phone, cover album ataupun felt craft yang lain aku tak larat lagi.  Sekarang ni pun aku cuba terhadkan tempahan dan lebihkan masa untuk berehat.

Bagi mereka yang nak tahu mana nak beli kain felt ni. Korang boleh dapatkan di Daiso.  Kalau malas buat sendiri boleh tempah dengan kita. Wataps 017-9804423 tau





2 comments:

Admin said...

ha kan betul tokey bantal..happy birthdayyyy

Unknown said...

Cantikk