Saturday, January 14, 2012

Hang Out Lagi

Ladies’ Night Again

Malam tadi ada pertandingan debat antara siswi dan siswa. Dan 1st speaker tu ialah kawan aku nama dia Amalina binti Mohd Yusof. Bangga lah kan, kawan aku gak tu.

Lepas ronda-ronda panas kan dan lenguh kan kaki, kami semua cari tempat makan. Moment ambil makanan dan ambil minuman sangat kelakar, nia da sikit gambar tapi sorry kabur. Well biasalah bukan guna DSLR. Sabar yer, DSLR coming soon!
Ops lupa nak cerita, orang yang lepak makan sama-sama ialah Liya yang kelakar, Datin Mar yang perasan, Najwa yang pending(ops gurau2 je syg), Aqma yang loya bila imagine muka Bok dan aku yang comel. Haha.. Eiww…

masa mula setting tempat duduk nak mamam!

masa aina dan alia ambil makanan secara reverse! Sumpah kelakar . .

Lapar-lapar!







Main tiup-tiup Belon Buih dan masa ni lah gambar kami di snap!
Time tunggu Kupon yang Seksa!

Yey finally sampai bilik.

Then kami jalan-jalan after makan, “alamak tudung tu cantik tapi RM30” sangat mahal. Aku memang mampu melihat sahaja. Satu benda yang aku beli dan aku suka ialah AIR SABUN tiup-tiup macam budak besar perasan kecit tu..

Mula-mula aku je yang beli. Lepas tu masa nak tunggu agihan kupon tu, aku pun bawak lah keluar air sabun warna biru aku tu. Kemain syok lagi tiup-tiup. Lepas tu tak sangka ada sekumpulan lelaki dengan kamera DSLR snap-snap picture kitorang. Jangan perasan, mungkin diorang snap gambar bubbles tu je atau pun snap picture aku je. Hihi.. Gewli!

Lepas tu dah main punya main, kawan-kawan aku ni tak puas hati. Diorang pun ajak pergi beli. Nah cun sekarang ni setiap orang ada satu botol air sabun.

No comments: