Tuesday, January 10, 2012

Tetap Tunggu

Ini kali pertama bila someone yang aku kenal sanggup tunggu aku dari aku zaman sekolah sampai sekarang. Tapi aku susah nak terharu. Arh.. siannya dia, kami tak declare pun lagi cuma sekrang ni teman tapi mesra. Perempuan mestilah suka bila ada orang care n caring pasal diri dia kan.

Dia suka buat aku gelak, tak pernah lagi kalau dia call aku, aku nak marah-marah. Geram-geram pun, still aku cepat sejuk hati. Dia tak la hensem tapi entah sebab kelakar kut. Minggu ni ada aktiviti sambungan mengecat. Hari sabtu mungkin tak free, mungkin hari ahad dia akan ambil aku kat uitm ni.

Tapi apa-apa pun aktiviti mengecat kena utamakan dahulu.

Ni ada gambar sikit pasal aktiviti mengecat.

time tunggu biro aktiviti, aku dah bising-bising diorang ni lambat..






Ain Aina Liz

No comments: