Saturday, January 28, 2012

Splashing The Colourfull Bubbles

ok akhirnya kami dapat T-shirt untuk event kami. Nice tak? The person yang design ni ialah Sarah Eliza. We were very happy with her design and the best thing ialah ada orang nak beli design T-shirt ni tapi sayangnya kami pun tempah cukup-cukup je.

Aku as as Program Leader dah semakin terasa tekanan sebab event ni akan berlangsung pada 4 dan 5 Feb iaitu pada minggu hadapan. Aku selalu rasa sesak dada bila fikir kan tanggungjawab ni lagi-lagi bila masalah yang berlaku setakat ni aku yang kena marah walaupun kesalahan tu bukan aku yang buat tetapi sebagai ketua aku terpaksa menanggung segala kesalahan dari ahli-ahli biro yang lain.

Seriously to be a program leader is not easy as what i thought. Duit pun banyak yang mengalir. Sehari pun boleh habis RM10 untuk kredit sahaja.

Semalam ada sesi bergambar. Ok thanks sebab sudi baca dan boleh lah tengok kami bergedik bila event dah hampir dekat.

Ini ialah gambar semasa meeting dan pada pukul 10p.m breafing bersama juniors dan aku sebagai pengarah program ni sakit tekak juga lah bila kena explain kan the whole thing dengan suara yang kuat before each biro terang dengan lebih terperinci.





No comments: