Monday, September 8, 2014

5 Perkara Liyliz Paling Suka


Assalamualaikum.

| 5 Perkara Liyliz Paling Suka |

1.  Aku suka sangat jalan-jalan.
Walaupun kaki sakit sebabkan lenguh berjalan jauh. Aku rela pura-pura akulah paling kuat berjalan antara yang lain.

2.  Aku suka makan makanan western.
Walaupun aku ni asalnya orang kampung tapi tak tahu kenapa aku lebih memilih western food. Mungkin sebab sejak aku berhenti makan pedas. Tekak aku mula berubah 50% dari asalnya.

3.  Aku suka main game yang berunsurkan air. Taman tema air sebagai contonya.
Walaupun tiap-tiap pagi aku mandi 'air panas' huhu dah agak liat nak mandi sebab air dekat rumah aku tahap ais batu. Tak payah pergi treatment mandi ais dekat spa pun okay.  Taman tema lain, open air. Air tak sejuk!

4.  Aku suka buat kerja kraft.
Walaupun tulisan aku buruk. Yes memang sangat buruk tulisan nya. Pernah tulis kad raya guna tulisan printing dan aku tampal dalam kad raya tu supaya dapat cover tulisan aku yang buruk.  Tapi untuk perkara-perkara yang kreatif aku pandai buat. Dan mungkin juga tulisan orang buruk ni memang dilahirkan untuk menjadikan orang yang penuh berseni. Haha!

5.  Aku suka online shop.
Rezeki aku dengan business jual bantal custom ni buat aku rasa seronok je nak transfer duit maybank2u ke online2 shop yang awesome.  Mujur duit gaji aku bukan termasuk dalam maybank2u.

Jadi antara-antara perkara di atas ni memang boleh buat aku rasa happy dan hilang stress dari fikirkan masalah kerja ataupun personal. 


No comments: