Tuesday, September 2, 2014

Poster Karaok Paling Cepat Aku Buat!


Assalamualaikum. Hah sambung part II punya story. Ya Rabbi kenapalah kat Kuala Lipis ni susah nak ada hotel yang 4 5 stars kan. Mudah kerja aku nak settle kan ANNUAL DINNER ni kalau la ada. Bayar je pihak management hotel buat semua decoration dan nego-nego price.
Eee malas nak cerita lagi pasal HALL. Cerita pasal POSTER!

Hari ni sepantas kilat aku buat poster karaok. Ala poster ni untuk ditatapi oleh pekerja internal jadi aku rasa sweet jugakla poster aku ni. Mudah sesangat-sangat aku buat. Sepantas kilat pulak tu cuma takda sound efek je.

Aku google pun sambil boleh pejam mata je tau pap-pap-pap ha keluar gambar dibawah ni.




Selesai sudah. Sebenarnya sebelum poster ala touch and go aku ni keluar. Ramai dah yang tahu. Dah ada yang hantar makluman penyertaan pun. Tapi nak kasi benda ni memang wujud dalam bentuk hitam putih so aku pun create lah 1 benda macam ni. 

Mudah kan. Itulah aku yang tak berapa tahu seni.