Friday, September 19, 2014

Nurul Elya MUA (Make Up Artist)


| Nurul Elya MUA (Make Up Artist) | Assalamualaikum semua.  Setiap bulan pasti ada sahaja yang nak bertunang dan berkahwin. Betul kan, itu belum termasuk yang nak kahwin 2 3 4! Hihi ~~  Bagi mempelai perempuan perkara utamanya sudah pastilah untuk kelihatan cantik berseri di hari bahagia.  Jadi pemilihan jurusolek yang hebat perlulah dipilih sebaik mungkin. Hari ni saya nak cerita mengenai Nurul Elya seorang MUA yang sangat-sangat saya suka. Hasil seni tangan dia memang buat saya hari-hari nak chat dengan dia dan bertanya produk jenama apa Kak Lya guna ni? Macam mana Kak Lya buat ni? Haha tanya je banyak tapi buatnya tak tahu juga.

Jadi bagi bakl-bakal pengantin tu. Kalau masih belum jumpa jurusolek yang sesuai. Boleh cuba contact Kak Lya ye. Sebab kalau lambat booking nanti susah juga. Jangan buat payung terjun sendiri. Bahaya-bahaya. Serahkan lah pada yang pakar. Jom tengok beberapa contoh yang Kak Lya dah make up. Ada macam-macam skills. Nak nampak natural boleh, nak nampak betul-betul awesome pun boleh.  Memang betul-betul make over la you alls!







Macam mana? Hah ini baru sikit. Banyak lagi sebenarnya. Dah macam Farah Wahedaa dah adik ni saya tengok. Eah adik ke? Huhu! Jadi bagi yang berminat nak usha-usha pakej Kak Lya ni boleh lah directly contact di :

1. FB : Nurul Elya MUA 
2. Phone Number : 0173759309 ( whatapss / call ) 




5 comments:

mila said...

yes! serius cntk

Jamian Sarif said...

done follow u...follow me back...
www.jaymiee.com

Liyliz said...

So i highly recommended this to u

Suria Amanda said...

Mak oii...cantik gile...akak pun x pandai mekap mcm ni...

mujagirl92 said...

tak reti betul nk mekap kasi cantik...