Monday, September 15, 2014

Hotel Murah Jerantut Pahang "Jerantut Hill Inn"


Assalamualaikum. Hari ni aku nak kongsi kan dengan pembaca setia sekalian mengenai HOTEL MURAH di Jerantut. Okay apa yang aku nak cerita ni semua ikhlas daripada pengalaman aku menginap dekat hotel ni ye.  Seminggu yang lepas aku ke Jerantut untuk hadir 1 Anniversary Dinner Branch sana, alkisah gigih juga la aku mengenal jalan drive ke sana.  Pada pendapat liz hotel ni sangat murah dan selesa. Agak besar jugak kalau nak dibandingkan hotel dekat Shah Alam yang liz nginap tu lagi mahal.


Boleh tahan cantik kan. Simple dan menarik.



Lokasinya berhadapan dengan stesen bas baru Jerantut. Sebelahnya pula ada pasaraya TF Value Mart Jerantut. Kawasan-kawasan berhampiran pun ada banyak lot-lot kedai. Sangat-sangat stratergik! Memang boleh jalan kaki je sekitar kawasan hotel ni untuk ke kedai-kedai.  Liz nak parking kereta pun mudah. Almaklum saya pemandu baru. Huhu. 

 Jom masuk tidur! Amboi orang dekat dalam tu gelak-gelak. 
Dia tak tahu kita tengah tolong promote hotel ni tau secara percuma lagi.

Bila nak naik tangga boleh cuci mata tengok banyak frame tergantung.
 Dalam bilik pun ada bergambar tapi tak rajin nak transfer dari phone ke laptop.
Gambar lebih kurang je. Besar sangat biliknya dah harga memang murah sama seperti dalam flyers tu. Jadi kepada anda-anda yang tak tahu nak menginap dekat mana. Bolehlah cuba di sini ye.
Alamat dan lokasi seperti yang tertera di dalam gambar.




2 comments:

Unknown said...

mmg murah under budget ni bagi sesapa yg nak ke jerantut ...

mila said...

xpnh smpi jerantut lg.

folo ye