Tuesday, March 17, 2015

Hujung Minggu Bersama Blogger Pahang



Hujung Minggu Bersama Blogger Pahang | Assalamualaikum ~~ Niat selama setahun untuk berjumpa Full Time Blogger Zaza Iman telah pun terlaksana. Rasanya mesti ramai yang kenal Zaza Iman sebab beliau pun pernah keluar beberapa kali di Majalah dan juga Utusan Malaysia. Wah gituu kelas kau jah ~~ 

Ini ialah kali pertama aku berjumpa dengan blogger yang asal Pahang dan duduk di Pahang. Ada tak lagi mana-mana blogger yang nak buat gathering dengan kami meh PM no phone cepat.  Boleh buat aktiviti sama-sama manalah tau ada yang aku tak kenal. Meh lah munculkan diri.

Aku drive dari Kuala Lipis lebih kurang 2 jam untuk sampai ke Jengka. Wah teruja sekejap dengan perubahan di bandar Jengka. Sebab sebelum ni aku student UiTM Jengka budak kos OM. Kos bajet Hot ~~ Hos bajet pergi kelas semua pakai high heels tapi nya memang tidaklah aku nak buat semua tu uit. Pakai kasut crocs je pergi kelas. Langkah besar sikit cepat sampai kelas. 

Sesat beberapa kali juga la nak masuk simpang ke Jengka 18 ni sebab ada 2 simpang yang mengelirukan.  Stress pula kredit takde. Mujur ada MAYBANK2U hehe ~~~ Okay bila berjumpa tuan-nya punya rumah rasa nak berlari-lari dapatkan beliau. #akusukadrama-drama sikit  Lepas tu minta izin famili beliau dulu. Hah aku nak bawa keluar anak dara orang pun kena minta izin tau inikan pula korang yang nak try ngurat-ngurat tu.  Ada brani ke pergi minta izin dekat Mak Pak si Zaza Iman ni?  Beruntungla siapa dapat beliau jadikan isteri ~~ Haish macam susah nak percaya je #familigirl okay.  


First Selfie
Alhamdullilah walaupun pertama kali jumpa kami dapat menyesuaikan diri sangat-sangat.  Seronok ada bawa kakak berjalan bersama keluarga.  Sebab ittteww takda kakak.


Seronok sangatlah kalau ada orang manja-kan aku macam ni hah. Usap-usap kepala kan.  Rasa nak bawak balik rumah je kak Zaza Iman ni.




Bowling Time ~~ Yes Jengka dah ada bowling. Dah maju Jengka sekarang.  Ada Marry Brown ada Pizza which benda ni semua takda masa aku belajar dekat sana dulu.


Tapi kakak ittew ni rendah laaa ~~~

 
Alaaaa nak hantar kakak balik dah. ~~ Semoga dapat berjumpa lagi. Nak angkut kak Zaza Iman ikut liz pergi bercutilah. Ada siapa-siapa nak join tak? Jom ~~~


Kan da cakap tadi. Kak Zaza Iman ni pernah keluar dalam Majalah. ~~~




1 comment:

Pencetus Impian Terakhir said...

Hambooii... comel2..hehe... umah die memang susah nak masok..haha..