Friday, March 13, 2015

Release Stress Kerja Dengan Buat Kerja Part Time


Release Stress Kerja Dengan Kerja Part Time | Assalamualaikum ~~~ Sambil berkunyah-kunyah makan cheq mek molek sambil hupdate blog.  Rupa tak senonoh pun orang tak nampak. Aku sopan santun depan Boss je ~~~ Lalalalalalaa

Dalam minggu ni perasaan bosan dengan harian membuak-buak pula. Walaupun kerja setiap hari ada je bertambah buat benda yang berbeza. Tapi perasaan jemu buat PAPER WORK membuak-buak giler.  Kalau aku bawa kerja felt craft aku pergi office confirm nanti boss marah.  Semak samun warna-warni felt cloth dalam pejabat nanti.

Malam tadi aku gian sangat nak juga siapkan pending order yang dah seminggu lebih tertangguh.  Berjaya juga buat. Kepuasan kerja sambilan aku buat ni dapat membantu aku hilangkan kejemuan membuat paper work.

Jadi siaplah sudah felt pillow I Miss You ni.  Kalau korang nak jahit sendiri Felt Pillow ni korang boleh beli kain felt ni dekat DAISO. RM5 segulung tapi kena beli banyak warna lah baru meriah.  Dan benang / Glue / Kapas.  Upah menjahit dapatlah korang jimat tapi untuk kos-kos lain tu pun dah lebih kurang RM20 lebih tapi korng boleh buat banyak lah pillow.  Nak cuba jahit sendiri atau nak order dengan aku pun boleh. Wasap No 017-9804423 tau









3 comments:

Farah Waheda Wahid said...

blogging adalah stress reliever juga...

Sally Samsaiman said...

comel lorrrr!

Murni Mohd Yusof said...

salam pkenalan dr Murni :)

comel je felt pillow tu, pandai liz jahit...

dah follow blog liz jgak