Thursday, March 5, 2015

Susahnya Nak Beli Hadiah Untuk Birthday Boyfriend


Susahnya Nak Beli Hadiah Untuk Birthday Boyfriend |  Assalamualaikum pernah tak korang hadap masalah yang sama macam aku ni?  Seriously aku rasa susah sangat nak pilih hadiah untuk orang lelaki ni lagi-lagi kalau dapat pasangan yang kononya tak cerewet tapi hakikat disebaliknya memilih juga. 

07 March bersamaan hari sabtu ni birthday dia.  Kalau tahun lepas aku tak sempat beli hadiah dan aku rasa tahun ni mungkin perkara yang sama juga berlaku.  Dan aku dah siap wasap dia awal-awal bagitahu "Sorry sangat tak sempat beli hadiah tau hari ni dengan esok over time sampai 10 malam baru balik." Then macam biasalah dia memanglah jawab tak kisah  ~~~~ tak pe ~~~~ dan berjimat lah duit tu tapi makan malam nanti dibelanja kan?" Hahahaha "Bukan bayar sendiri-sendiri ke?" Okay aku tak kejam sangat nak suruh birthday guy belanja.  Dan destinasi makan malam tu pun bukanlah surprise lagi bila mulut aku ni dah terlanjur kata Okay dekat "SUBAK RESTAURANT". 

Dan minggu lepas bila aku shopping aku cari perfume untuk diri aku sendiri dan alang-alang aku pun beli perfume dia sekali.  Dan lagi sekali aku pun call dia tanya nak buat confirmation Perfume POLO ni you pakai No. berapa? Adeh .... No. 2 again kan dah terkantoi yang aku nak beli-kan perfume untuk dia.  Aigooooo again dan again memang takda surprise la. 

Kalau tahun lepas lagi kelakar.  Aku letak kek dalam handbag. Harrrghhhh lepas tu dia boleh gelak-gelak kan dekat aku.  Jadi aku cuba minimize kan buat benda-benda yang memalukan diri sendiri. Okay not this year. Not anymore.  




2 comments:

Suria Amanda said...

Birthday #gula2hati akak next wed...pun akak x beli apa pun lg hadiah dia....

Cik Itah said...

salam dear . nak pilih hadiah tuk lelaki ni memang agak payah sebab x tahu citarasa mereka huhu sy seringkali menghadapi masalah yg sama hoho