Thursday, March 19, 2015

Percutian Paling Mahal


Percutian Paling Mahal | Assalamualaikum ~~ Selalu tak korang rancang percutian korang? Selalunya percutian macam mana yang korang suka? Okay macam aku pula aku suka merancang percutian yang menjimatkan budget.

Sedang-sedang membelek lokasi percutian aku terbaca 1 tempat yang menawarkan lokasi percutian paling MAHAL.  Lokasi percutian paling mahal yang aku maksudkan tu ialah di Negara Bhutan munkgin terpencil dan ramai yang tak pernah dengar termasuklah aku!  Tapi percutian tersebut adalah percutian yang termahal di DUNIA.  Negara ni berada di pergunungan Himalaya dan pergunungan puncaknya sentiasa diliputi salji.  Pelancong asing yang datang ke sini perlu membuat tempahan awal melalui operator pelancongan dan kadar harga minimun yang diletakkan oleh mereka ialah setinggi RM7500 sehari dan pakej untuk menikmati keindahan semula jadi di situ adalah  sekitar RM15000 semalaman. 


Memang tak mampu la aku nak bercuti dekat sini uitt!

1 comment:

Rashid Majid said...

woot woot new neighbour ;)

http://rashidmajidofficial.blogspot.com/2015/03/wedding-sofea.html

*cantik view bhutan.worth the price.